Linkblog

HTML

,,Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

Misumi 2010.05.23. 13:20

 

 

Furi cím tudom, csak most ehhez volt kedvem. Nagyon jó érzés, hogy Facebookon megtaláltak olyan emberek akik szintén japán mániások mint én, vagy én jelöltem be őket :D.  Vége ennek a tanévnek is vége lassan, és nagyon úgy néz ki hogy nem bukom meg semmiből hála az égnek!!! Jövőhéten meg már szinte nem is lesz tanítás most hétfőn pünkösd, kedden még tanítás, szerdán kompetencia mérés, csütörtökön megint tanítás, pénteken meg rövíditett órák vannak. Már csak csak akkor lenne remek a tanév vége ha hínának diákmunkára, de jó lenne menni, meg jó,  mert ahol a nővérem tanul németet ilyen nyelvtanfolyamon, ott indul japán nyelvtanfolyam is :D és szerintem nagy a valószínüsége annak, hogy járni fogok, nagyon szeretnék járni japánra, megtanulni a nyelvet ^.^.

 

Viszont várom, hogy most nyáron megnőjjön a hajam, mert majd akarok egy jó frizurát, de emelett ha lesz munka kevés idő lesz minden reggel megcsinálni a hajamat, ezért szerintem megnövesztem és majd augusztusban elválik, hogy mi lesz a hajammal :S. Bár az még négy hónap addig még természetes, hogy nőni fog, meg legalább ha lesz pénzem, megvehetem a gitáromat a pipát egy két ruhát, meg cosplay cuccot és mély levegőt. Nagyon előretervezek tudom, és nem biztos hogy ez lenne a jó döntés, de tudom hogy az univerzum meghallgatja a kérésemet és lesz nyáron diákmunkám és megtudom majd venni amit szeretnék, ja és a kék hajszinező!! Nem az egész hajamat akarom, csak pár tincset lentre, de amin nagyon gondolkodom, de azt még senkinek nem mondtam hogy befestenemé a hajamat feketére, mert imádom a szőke hajam (mindenki azt hiszi, hogy festett a hajam!!), de nem biztos hogy jól állna benne a kék, de azért megpróbálom. Majd meglátom, hogy alakul.Ráadásul jövőre fel kell kötni a gatyót emelt szintű szakmai ismeretekre járni (közgazd) nem lesz könnyű meg föcire bár szerintem a föcit visszavonom, és inkább korepre járok majd, mert előrehozott érettségit akarok tenni föciből.

 

 


Majd meglátjuk......          

 A színes képek meg tudják mutatni a ruháink színét, de a fekete-fehér képek azok, amik megmutatják a lelkünk színeit  


legyetek rosszak ^.^

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr572025027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása