Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Életünk lapjai...

Misumi 2010.10.31. 10:09

Nagyon sok minden történt velem az elmúlt 3 hónapban...

Változások emberileg, barátilag, érzelmileg...

Sokszor az ember úgy gondolja nem elég jó valakinek és többet akar teljesíteni, hogy lássa az a bizonyos valaki, hogy igenis képes vagy rá. Sajnos én még erre nem vagyok képes.... Emberileg ugyan változtam ez idő alatt, de úgy érzem néhányan csak azt lájták bennem, hogy én vagyok a humoros jókedvű mindig vidám és bolondos lány. Néha boldogít az a tudat, hogy sokan így látnak, mert nem kell ezek az emberek előtt sírnom vagy panaszkodnom, hogy nekem sose jön össze semmi úgy ahogy szeretném és nekem semmi nem jó. De néha vannak olyan pillanatok amikor kissé egyedül lenni és merengeni az élet dolgain megnyugtatóak és részben elszomorítóak is egyben. Ez is kell az embernek!!! Jó látni viszont azt is, hogy ezeknek az embereknek sokat számítok, hiszen a szomorú leszek vagy nyúzott vagyok , egyből kérdezik : Mi történt veled? .... Néha viszont megállítanám az időt, csak egy percre is olyan jó lenne. Dehát ilyen alkalmakra jó az álmodozás... igen sokan mondják, hogy nem jó dolog álmodozni, mert a  jelenben és a realitásokban kell élni, de igen is jól esik az embernek néha csak ülnie vagy utazás közben szemét becsukva elképzelni, hogy ott van ahhol lenni szeretne, azokkal akik számára fontosak, vagy csak egy olyan világba eljutni ami tényleg csak az álmokban létezik.

Én is ezek közé tartozom... nagyon álmodozó vagyok. Szeretek néha ellleni kiülni a kertbe, vagy csak utazás közben zenét hallgatva eljutni oda ahova szeretnék. De tudjátok néha a fejben dől el a dolog, lehet ,hogy nem azonnal történnek meg a dolgok, de ha valaki nagyon koncentrál talán, sőt nem is talán biztosan teljesül amit kér.Csak akarni kell és bevonzani a dolgokat ^^

Engima - jelentése titokzatos.... De nekem egy olyan együttes akiknek a zenéje annyira nyugtató számomra. Sokan furcsálják, hogy mi ez? meg hogy ez zene?? De nagyon jó szerintem, meditálni vagy csak ülni hallgatni őket és elképzelni, hogy az álomvilágodban élsz egyszerűen felemelő :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr162411226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása