Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Hát nem olyan hétfő amire számítottam

Misumi 2010.02.01. 21:37

Nos ez a hét nem pont úgy indult ahogy szerettem volna.Kibujt a szög a zsákból és végre mindenki megtudott mindent...bővebben kiderült, hogy azta bejegyzést nem is annak írták akiknek valóban, hanem nekünk, de mégse nekünk hanem csak a zenére írták(tudom érthetetlen de röviden nekem ennyi jött le belőle) Hogy őszinte legyek eléggé szarul érzem magam, mintha elárultam volna azt akit barátomnak tartok, mert beszélek azzal az emberrel aki valójában nem is tudom mit ártott nekem, de biztos kibeszélt...Tudjátok a régi énem az mindkettővel beszélt volna egyarránt és leszarta volna mi történik, de a mostani énem inkább azon lesz, hogy mindenkivel beszélek senkivel sem szeretnék rosszban lenni és inkább megpróbálom helyre hozni a dolgokat(remélem sikerrel) Kiváncsi vagyok mit rejt a holnap(jobbat talán mint a ma) és talán még kitudja optimistán állok a helyzetek elé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr171721270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása