Linkblog

HTML

Álom.net.....

Misumi 2010.01.28. 19:48

Mikor elöszőr láttam ezt a filmet, akkor azt mondtam, hogy ez tipikus plázás film..és valami szar. De mikor másodszorra láttam, nem a tévében, akkor rájöttem, hogy a filmnek valójában nagyon sok elmondani valója van. Például az első, hogy az első benyomás mindig fontos ahogy ezt Regina is megtette a filmben..aztán a beilleszkedés és megismertük a film alatt azt a lányt, aki nem is annyira üres fejű barbie, hanem vannak érzései. Hogy miként jött most ez ide? Nos úgy, hogy magamat is úgy látom mint Regina. Én is úgy jöttem, az suliba, hogy na én megmutatom, hogy ki vagyok, de rájöttem, hogy itt igazából tiszta lappal kellene indulni. És erre egy év kellett....mostanra jutottam el oda, hogy teljesen megváltoztam 180 fokot fordultam és boldog vagyok attól, hogy ezt mások is észrevették, még olyanok is akikre nem gondoltam volna. Nos, ma írtunk egy angol dolgozatot nem is tanultam semmit rá...nagyon happy vok, meg mér töri tzis volt (szerencsére puska volt), de hogy még bioszból is írtunk..és szerencsémre az enyémet szedték be remélem legalább a kettest összeírtam valahogy. Ma megint voltunk kajolni az Ikeába nagyon finom ott a húsgolyó és holnap is megyünk, nagyon sajnálom, hogy csak 3-an megyünk (persze jó sokat beszélünk meg nevetünk), de ezen kívűl semmi több. Jó lenne ha Brigi is jönne velünk legalább holnap. Majd meglátjuk! De nagyon boldog vagyok a változásomnak, és annak is hogy mások is látják ezt, és pozitív számomra is és számukra is. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr31710761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása