Linkblog

HTML

Elmulasztott napok...

Misumi 2010.02.09. 21:39

Bocsánat, hogy nem írtam, csak kellett tanulni (nem eleget)!Röviden ezalatt a hat nap alatt semmi egetrengető dolog nem történt velem. Ma voltam szoláriumban, nem nagyon voltam ennek a híve, de télen fakulok és most mentem kb. elöszőr ebben az évben, de jó mert rögtön megfogott. Gondolom, azon töröd a fejed, hogy a barátaimmal mi van. Megvannak köszönik szépen, semmi komolyabb dolog nem történt velem. Eléggé kiegyensúlyozott, nyugodt és boldog vagyok. Az mellett ülhetek aki barátilag elég fontos nekem, olyan jegyeket kapok ami nekem elfogadható, és talán még a szerelmben is jöhet valami(már ha nagyon akarom!). Viszont  legszivesebben sírnék, nem megbántottak, nem is szakadtak fel a régebbi sebek, csak a régi dolgok előjönnek néhányszor és hiába magam mögött hagytam kissé még fáj, de túl teszem magam rajta ( ahogy 1 tanult kollégám mondaná, nincs értelme olyanért sírni ami nincs és nem is lesz) és igaza van. Legszivesebben akkor inkább boldogságkönnyeket hullajtanék és a hóban ugrándoznék, hogy ennyire jó az életem, anyummal sokkal jobb a kapcsolatunk mint ahogy reméltem volna a nővéremnek és elég támaszt nyújtök és még a barátaim is itt vannak (nélkülük nem élet az élet), akik szeretnek ahogy én is őket.:-) Most csak ennyit tudtam írni, ne haragudj, de remélem holnap több pozitív élménnyel és több ilyen csodás nappal szolgálhatok neked.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr621744044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása