Linkblog

HTML

Április.....LM.C koncert....új laptop....és új érzelmek

Misumi 2010.04.17. 19:40

Igen rég írtam már, de rengeteget tanulok, pedig nem is érettségizek:S Igen voltam az LM.C koncerten a mai napig a hatása alatt vagyok pedig pont egy hete volt!!!! Imádom őket Maya és Aiji cukik de nagyon! Meg ma kaptam végre egy új laptopot már nagyon szükségem volt rá, igaz csak hétfőre lesz kész (mert a másikról átraknak mindent), de sebaj ha 3 hónapot vártam eddig, ezek után ez a két nap semmi nem lesz. Voltunk még hajó kiránduláson a Dunán nem volt annyira rossz, sőt még elviselhető volt. Nemtudom olyan sokmindent írni mert szinte alig történt velem valami izgalmas. De voltam az egyik barátnőmnél bulizni, és megismertem egy fiút de olyan bolond voltam, hogy nem láttam kettőig, de most meg semmit nem akarok attól a fiutól....remélem megérti, kicsit buta voltam :S de furcsa módon nem részeg..legalább erre foghattam volna....na fene. Nemsokára itt az évvége kíváncsi leszek hova megyünk kirándulni meg milyen lesz a bizim...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr321929905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása