Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Kedd és Szerda

Misumi 2010.02.03. 20:52

Nos a keddünk se úgy indul ahogy kellett volna...eléggé rázóköves úton haladtunk(mármint az osztály lány tagjai), ugyanis folytatódott a szarkeverés és még folytak más események is, francia óra is elég izgalmas volt a lányoknak hát még ami utána következett, kiderül, hogy visszajön egy régi osztálytársunk és még a tesi óra is elmaradt hogy végre átbeszéljük a dolgokat. Nem minden úgy történt ahogy kellett volna, vagy amire számítottam, senki oldalára nem áltam, mert szerettem volna megmondani a magam igazát és azért sem áltam át egyik oldalra sem, mert nekem mindkét "oldal" fontos vannak ott barátaim akik nekem számítanak(remélem én is nekik). Elég fura hogy minden valójában abból indult ki, hogy két lány milyen zenét hallgat és a sors iróniája, hogy a történet náluk is ért véget. Nem írom le különösen neveket és konkért tényeket, hiszen mindenki tudja mi történt akkor.A lényeg, hogy nem is az az ember volt a szarkeverő akit sokan annak hittek...szép kis történet mondhatom.Holnap ültetés, igen jól olvasod még 10.-ben is ültetnek.No comment ahogy tanult kollégám szokta mondani. Emlékszem, egyszer valaki megkérdezte tőlem nagyon régen ha írnál naplót vagy egy könyvet miért írnád és mi lenne a címe? Akkor még 12 éves voltam és azt se tudtam mi fán terem az a lényeg, hogy a mai napig nemtudom mi lenne, de van egy jobb ötletem. Nemrégiben a nővérem takarított a dobozai közt és megtalált egy levelet mellyet 16 évesen írt és csak a 18. szülinapján olvasott el és mikor a végére ért tele volt sok kérdéssel érzéssel...nos szerintem én is megfogom csinálni írok egy levelet melyben leírom mindazt ami változtatott rajtam az éltetemen és majd ha 18 éves leszek felnyitom és előre tudom, hogy nagyot fogok rajta kacagni :D miért? mert tudom hogy adiggra rendbe jön az életem teljesen. Remélem nektek is így lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr531727754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása