Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Március utolsó napjai...

Misumi 2010.03.28. 18:47

Nemsokára tényleg itt van az április és tényleg úgy érzem a titok nagyon sokat segít nekem. :), minden értelemben, hogy miként értem ezt? Nos kezdjük a legelejénél, nagyon jóban vagyok végre a többi osztálytársammal és vannak nagyon közeli barátnőim is akiket eddig szó szerint észre sem vettem :S, emelett anya végre nyitottabban áll a tetoválásokhoz és már ő emlegeti mikor veszünk végre gitárt. De amin legjobban meglepődtem, hogy elenged a bulira, ha fater tud adni pénzt!!!>.< Wááááá... ez nagyon király, végre elenged valahova, ez pont az egyik barátnőm szülinapi bulija lenne, és ő mondta, hogy ajándék nem kell mert lenyomja a torkunkon, neki elég, hogy tarthat egy bulit. (Nos igen ennek én is örülnék), dehát én már a 18-at várom, részben a nagykorúság miatt, de csak is azért mert végre mehetek tetkót csináltatni, a piercinget azt nehezen,de engedi. Végre örülök, hogy olyan életem van amilyet szerettem volna:

- végre elfogadtam magam, hogy milyen vagyok és hogy, hogy nézek ki

- barátnőim vannak, de olyanok akiket senki nem kivánna magának

- jobb kapcsolatban vagyok anyummal és a növimmel

- és a tanulás is jobban megy tavalyhoz képest(akkor nagyon kész voltam!!!pff)

Mindent összevéve, végre igazi "tinédzer" életem lehet, igaz, hogy nem mindig úgy öltözök, ahogy a többi velem egykorú, de én így érzem magam jól és ettől vagyok magam.(na meg a sok hülyeség végett,de ezt inkább a barátnőimtől kell megkérdezni). A titok tényleg működik, már csak pár kilócskát kell ledobni magunkról és nyugodt szívvel kijelenthetem magamról, hogy nagyon is jól érzem magam és csodálatos életem van.Igaz ez előbbieknél fent említettem, hogy elfogadtam a külsőmet, ez oké, de egy pici felesleget azért jó lenne leadni. (Ezzel nem csak én vagyok úgyhiszem,de mindegy). Mára ennyi majd még mesélek remélem sikerül a buli és az, hogy a kutyámat bevihetem a suliba csütörtökön. Drukkoljatok!! >.<


Sayonara                                                  pusz: Miro

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr11875466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása