Linkblog

HTML

Közelgő Sakura-Con..és vegyes érzelmek

Misumi 2010.04.20. 21:33

 

Végre megkaptam a laptopomat és örülök neki, másfél nap alatt rájöttem hogyan kell kezelni a legújabb windows 7 ultimate programot, de sikerült megbírkoztam vele. Meghát nemsokára itt a Sakura-Con, hogy pontosítsak most hétvégén és még nem kaptam rá pénzt..nemhiszem hogy lesz cosplayem(nem is lényeges legalábbis nekem), de ezen kívül legalább Kavics miatt jó lenne kimenni, mert nagyon akarja ,hogy menjek, csak eléggé furi,hogy nem is ismerek senkit rajta kívül csak másik két barátját akikkel úgy beszélgettem, meg pár embert még név szerint de azon kívül semmi több.....ráadásul mindenkinek van "álneve" csak nekem nincs...sztem még amúgy a nevemet sem tudják XDXD

Örülök, hogy elkezdtem a blogomat írni, minden fontos velem történő dolgot leírhatok anélkül, hogy valaki szólna érte :P.Eléggé vegyes érzelmeim vannak még mindig mindennel kapcsolatban..akár suli, pasik vagy saját magam.....még mindig nem hiszem, hogy teljes mértékben elfogadtam magam amilyen vagyok, tudom ,hogy régebben azt írtam hogy elfogadtam magam, de most megint bizonytalan vagyok, de el fog múlni, csak egy kis érzelem váltás (nem EMÓ!!)....viszont a Titok nagyon nagyon működik...remélem holnap is megsegít az angol meg a gépírás dogában!!!!:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr371938263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása