Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Március...március

Misumi 2010.03.14. 12:46

Sok minden történt velem az elmúlt napokban..igen nem írtam nem sajnálkozom ez van :S.Végre anyum is megkapta a neki járó pénzt így elmentünk vásárolni..kapott a kutyusom egy szép ruhát kaját, meg kaptam két cipőt meg egy felsőt ideje volt már. Azon kívül az elmúlt napokban jobban érzem magamat kivéve, hogy egyik nap begörcsölta szivem,dehát azóta jobban vagyok...eléggé ráhoztam a frászt a barátnőimre,de azóta megvagyok. Nemsokára utazunk le vidékre is a rokonokhoz (suli időben :P) de szerintem csak 1 napot leszünk ott :(.Viszont a titok valóban bevált...eleget kívántam már és mindegyik teljesült..tényleg beválik, és valóban ha hiszel benne valóra válik és boldog szép életed lehet. Persze minden érmének két oldala van tehát vannak szkeptikus emberek is akik nem hisznek benne és azt mondják ez marhaság mégis mikor észreveszem a rózsafüzért a nyakába elmosolyodom, mert akkor mégse annyira hülyeség, ha ő ebben hisz én meg másban miért kell lejáratni azt amiben én hiszek...ez nagy rejtély számomra.Nevezhetjük bárminek ezt a létező valamit...Isten,felettes én,Buddha,Allah vagy bármi más ami az embernek tetszik. A lényeg az, hogy bármi legyen is az hisz benne az ember. Gondoltam amikor időm engedi, hogy írjak nektek végén egy kis idézettel zárom mindig soraim :)

Keresd meg azt az embert, aki mosolyt csal az arcodra, mert csak egyetlen mosoly kell ahhoz, hogy fantasztikussá tegyen egy rossz napot. Találd meg azt, akitől a szíved mosolyogni fog!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr911838680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása