Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

A titok...mely az én életemet is megváltoztatta....

Misumi 2010.01.19. 20:50

A titok...egy könyv, mely az egész életemet megváltoztatta és újra és újra elolvasom, vagy csak bele-bele olvasok amikor érzem, hogy szükségem van rá. Régebben én is hülyeségnek tartottam, hogy az ember még a leghülyébb helyzetben is optimista és mindig csak egy valamiről beszél amit szeretne és tudja, hogy be fog következni. Egyik nap viszont mentem ki a konyhába és útközben észrevettem a számítógépasztalon ezt a könyvet, de nemtudom miért. Furcsán éreztem magam, de mintha az a könyv akarta volna, hogy elolvassam, hogy megértsem valójában mit kell tennem a változás érdekében. elkezdtem olvasni és furcsának éreztem, hogy mennyit beszélnek a vonzásról a változásról és arról, hogy mit szeretnél és mennyire akarod azt a bizonyos pénzösszeget, tárgyat vagy esetleg embert! Már a könyv felénél jártam, mikor kezdtem megérteni, hogy valójában a könyv mit is akar az emberrel megértetni. visszatérve az osztálytársaimhoz, kissé kikészítettek amit egy közösségi oldalon írtak rólam és a barátaimról....szánalmasak, hogy ennyire lekötjük őket, dehát amit főztél edd is meg alapon értelmezem, ők akarták ezt, hát meg is kapták. Visszatérve a Titok c. könyvre vagy akár a filmet is megnézheted ha nem szeretsz olvasni, de megéri. Nagyon szerettem volna augusztusban egy kis pénzhet jutni, mert kinéztem magamnak egy szép ruhát, és úgy voltam vele, hogy az elkövetkezendő 30 napban szeretnék X összeghez jutni. Ez augusztus elején volt, szeptember első hetében kaptam meg a pénzt pont annyit amennyit szerettem volna....és mért??? Mert arra összpontosítottam, hogy akarom azt a pénzt szükségem van rá, bevonzottam az életbe hogy ezt szeretném és sikerült.De hogy legyen minden jóban valami rossz, ne hidjétek azt hogy ezt a rosszat nem te vonzottad be, lehet hogy tudat alatt ( bár mivel az ember kételkedik ezért nem mindig valja be magának), de néha hazafele, vagy amikor egyedül vagy gondolkodsz azon ha összeveszel valakivel, hogy mért és hogy ő ilyen te meg olyan, tehát elvileg ezt is bevonzod az életetbe, de ne gondolj semmi rosszra.Néhány rossz dolgot tényleg nem TE vonzol be, de ha valamin elég sokat agyalsz, előbb útóbb bevonzod azt, és életed része lesz. De egyszónak is száz a vége..... olvasd el a titkot vagy csak olvass bele a neten és ha elöszőr nem fogod megérteni (ahogy én se értettem :D) később rájössz, hogy ha nem tökéletes az életed, de lehet olyan is amilyet szeretnél, igaz minden rosszban van valami jó és fodítva is igaz, de gondolj arra amit szeretnél és ne arra amit nem szeretnél....egyszerű tapasztalat az egész az én részemről.... ha tanács kell esetleg japangirl@freemail.hu címre küld el nyugodtan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr211685844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása