Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Jobb egy séta a sötétben egy baráttal, mint egyedül a fényben...

Misumi 2010.06.06. 20:58

A legjobb barátaid azok, akik megértenek akkor is, ha nem mondasz semmit, akik egy órát is várnak mikor te annyit mondtál: 'várj egy percet' és azok, akik melletted maradnak mikor azt mondod: hagyjatok egyedül..

 

Ez a bejegyzés a barátaimról fog szólni hisz különösebb dolog eddig nem történt velem, kivétel annyi, hogy levágtattam a hajam, vagyis a nővérem inkább kiélte kreativitási hajlamát, végülis annyira nem lett rossz a végeredmény ^.^
Eddig nemsokat írtam a barátaimról, csak néhányszor említettem őket egy-egy bejegyzésben, de most úgyérzem megérdemelnek annyit, hogy írjak róluk. Még januárban írtam nektek arról az emberről akit én legjobb barátnőmnek tekintettem, de sajnos túl vak voltam ahhoz, hogy belássam az igazságot.....barátilag és emberileg is. Nemhittem volna, hogy ezek után bárkibe is megtudnék úgy bízni mint azelőtt benne, nekem nagyon sokat jelentett szinte már olyan volt mint egy testvér, de manapság inkább úgy tekintek rá mint a volt osztálytársam, kivel nagyon jókat röhögtem és jól éreztem magam, megpróbálok inkább a pozitív emlékekre fókuszálni. Dehát ennyit róla tömören röviden.... Miután történt ez az indcidens, az osztályban néhány lánnyal közelebbi barátságot kötöttem úgymond, és nem hittem volna, hogy most ezek az emberek azok akikben teljesen megbízom szeretem őket és tudom, hogy ők nem hazudnának nekem. Megfogattam magamban, hogy soha többet nem lesz legjobb barátom és nem akarok többet csalódni az emberekben, de van egy lány az osztályban amelett, hogy nagy japó fan mint jómagam és emelett észrevettem ,hogy neki bármi olyan dolgot elmondhatok, amit szeretnék, nem adja át másoknak és 100 %-ig megbízik bennem, nemhittem volna, de ő a legjobb barátnőének tekintett. Én kicsit furcsáltam, hisz azt hittem, hogy neki már van legjobb barátja és hogy én csak egy nagyon jó barátnő vagy, de csalódtam és kellmeset...így mondhatom hogy találtam egy olyan barátnőt ki úgymond a legjobb és vele többet megosztok mint a többiekkel,de csak ennyi különbség van közte és a többi barátnőm között. A többieket nagyon szeretem, bár néha nagyon keveset beszélünk és ebben a baráti körben is megvan, hogy ki-kivel tölt több időt, mégis ha program akad vagy van egy komoly dolog amit megkell beszélni ott vagyunk mind a 7-en, neveket nem szeretnék írni, jobb ha így névtelenül maradnak (nem tom miért bocsi). De úgyérzem hogy ezek az emberek bíznak bennem és szeretnek ahogy én is őket nagyon szeretem, bár nem mindenkivel beszélek annyit, mégis szavak nélkül is megtudjuk egymást érteni ŁŁŁ tényleg sokat jelentenek nekem nemhittem volna, hogy pont ezek az emberek lesznek azok akikben megbízom és ténylegesen mondhatom az hogy igaz barátok....(kik nekem eddig nemvoltak) Többet nem írok, hisz már ez is elég, és még ódákat lehetne zengeni róluk, hiszen sokat érnek..... Remélem én is nekik
Visszaemlékszünk azokra az időkre, amit együtt töltöttünk, és változhat az életünk, jöhet bármi, mi mindig barátok maradunk, örökké :) én így érzek


 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr902061288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása