Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Összetört szív, mely hamvaiból terem újjá

Misumi 2010.04.25. 19:38

 

Eléggé furcsa címet adtam ennek a bejegyzésnek, de ilyen érzelmeim vannak. Nemtudtam elmenni a Sakura-Conra és inkább nem is gondolok rá, mert legszivesebben sírva fakadnék. Fanni kifizette volna a belépőt, ha anya nem kezdi el a szarságait és elengedett volna, de nem így történt. Nem engedett el, mert szerinte túl sok helyen voltam ebben a hónapban...igaz, barátnőm bulija, LM.C koncert, meg pipázni a lányokkal, de anyámat se fogom megérti egy életre, tavaly még azt mondta, hogy nem megyek sehova az osztálytársaimmal, csak kockásra ülöm a seggem itthon, most hogy végre vannak alkalmak ahova elmenjek (ezek közül is rengeteg van amit anyának nem mondtam el és nem is mentem) ahova hívtak, erre már azt mondja hogy már szinte itthon sem vagyok mert minden napomat a sulin kívül máshol töltöm, ami nem igaz. Nyáron is munka után kell néznem, szeptemberben jön a Despa koncertezni és ki akarok rá menni igaz, szerdán lesz, de nem érdekel majd anyát megkérem, hogy igazolja, de elfogok rá menni és az első sorban fogok tombolni!!!! Addig megpróbálok nemsok helyre menni (ami kissé nehéz lesz), de megpróbálom. De ha nem enged el meghalok!!!!Miyavira nemtudtam kimenni, Versailles koncert se biztos hogy megyek....legalább erre kitudjak menni :S

 

De mint a címben írtam, "újjá élet a szívem", és próbálom nem figyelembe venni, hogy nemtudtam kimenni Sakurára, meg hogy így alakulnak a dolgok, kicsit magam alatt vagyok, a betegségem miatt (csak kicsit fáj a torkom, meg fáj a fejem és kissé émelygek, de jól vagyok), meg a családi dolgok miatt, de a Titok segíteni fog....minden helyre fog jönni, nem gondolok a rosszra,sőt a jóra kell most mégjobban fokuszálnom, akkor minden sikerülni fog.

UI.: Kövessétek álmaitokat, higyetek magatokban!!!! :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr21950794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása