Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Szürke hétvége...

Misumi 2010.01.24. 21:38

Komolyabban ezen a hétvégén semmi komoly nem történt, ami eget rengetne számomra..igaz jól telt annyiból, hogy egyedül voltam gondolkodtam egy két dolgon, és rájöttem, hogy kell vennem új sminkkészletet, meg pár ruhát, hogy azért a koromhoz képest nézzek ki. Lehet, hogy hülyének fogtok nézni, de általában vagy a Familiában, vagy az Angol használtruha kereskedésben szoktam vásárolni, mert néhány ruha NEM IS HASZNÁLT, hanem olyan ami már nem kellett a boltoknak, vagy már senkinek nem kellett. Így aztán szoktam ilyen helyeken vásárolni, aztán meg kérdezgetik honnan vannak ilyen jó ruháim :D

Van néhány olyan dolog amin gondolkoztam, hogy talán nem is volt olyan mély a barátságunk Dorennel, mert mindent rám kent mártírkodik, hogy mindig mindenben jó volt, szép volt. Mindegy engem már azért sem érdekel, mert ha ilyenekt irogat akkor végképp nem igaz barátság volt a mienk, ezért hát kissé abszúrt leszek, de jobban érzem magam, hogy már nem kell egy hazug barátságban élnem. De jobban érzem magam, hogy azok a barátaim akiknek felnyílt a szemük, hogy milyen "barátságban" éltek, és most milyen a helyzet, igaz kicsit hülye, mert senki nem veszett össze senkivel, és semmi okunk nem lett volna egyikünknek sem megsértődnie, tehát kisség furcsa helyzet. De majd tudom, hogy az idő mindent helyre hoz. És tudom, hogy így lesz, ugyanis a ismerem a titkot és tudom, hogy segít nekem. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr941699167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása