Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Egy újabb hét kezdete...és egy furcsa szombat

Misumi 2010.01.29. 21:07

Ma semmi komoly nem történt velem, azon kívül, hogy nem írtunk semmiből (majd jövőhéten pff), de viszont a holnaptól egy kicsit félek, ugyanis valószínűleg holnap felhívom a barátnőmet, hogy elmenjek a polómért. Remélem zökkenőmentesen fog menni, felhívom megbeszéljük mikorra megyek oda, odaadja és kész vége. Ő is lezárta a múltat, én is és jobban érzem magam...nem érzem azt, hogy feszült lennék akármi miatt. Sokkal jobb, főleg most, hogy már nincs ellenségeskedés az osztályba, hanem meg tudjuk beszélni a problémákat, és hogy őszinte legyek ennek nagyon örülök. Végre nincsenek akkora utállak szeretlek történetek, hanem ma is megbeszéltük kinek mi a problémája tök véletlenül, de nagyon jó érzés volt. Végre olyanok is megszólaltak, akik eddig szó szerint tojtak az egészre. Nagyon remélem, hogy ez így is marad, és az osztály összeáll és közösen megoldjuk a problémákat (persze nem minden napos dolog lesz, hogy leülünk 10 percet lelkizni). Igen ismét a Titok ami használt, én szerettem volna bevonzani azt, hogy legyen "béke" az osztályban és főleg azt, hogy én magam is változtam és jobban érzem magam....egy bölcs ember egyszer azt mondta, hogy : "Az önszeretet még nem egoizmus, csak elfogadni és megszeretni magunkat." és igaza volt. Én elfogadtam önmagam és boldogabb életet élek most mint valaha, vannak jó barátaim az osztály is olyan amilyet szerettem volna, nincs haragom senkivel és bevonzok minden olyan dolgot amit szeretnék és teljesül is, hiszen a Titok működik és használ is.  :-)

Mikor a nővérem elballagot az egyetemről akkor kaptam tőle egy kisképet(tablókép) melyre ez a kis szöveg volt ráírva:

"Miért? Sose kérdezd, mert senki nem tud rá neked választ adni. Akár jó, vagy rossz, csak tanuld meg értékelni, és jobb lesz. Abban a pillanatban, ahogy megérted a dolgokat, máris okosabb és bölcsebb leszel."

Tudod, mikor elolvastam nem értettem még teljesen mit is akar velem közölni a nővérem, de mikor elolvastam akkor is mikor megváltozott az életem, én se kérdeztem sokat hogy miért, mert tudtam, hogy nem tud olyat válaszolni az illető amilyen nekem megfelelő lenne, ezért ahogy megkapom a választ rájövök, hogy okosabb és bölcsebb lettem mert megértettem. Tudom kissé furcsán írtam le, de ez az igazság.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr371713469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása