Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Három nap összegzése...

Misumi 2010.01.22. 21:58

 

Nos sajnálom, hogy nem írtam szerdán és csütörtökön így pótolom ma. Szerdán voltam a Szépművészeti Múzeumban a reneszánsz kiállításon. Nos nagyon jó volt, csak néhány ember elcseszte azt a napot, jött velem a nővérem is és sajnált, hogy vannak ilyen emberek is az osztályban vagy a suliban. De megérte elmenni az biztos, nem minden nap lát az ember ilyen szép festményeket.Csütörtökön nem volt semmi érdekes, de ami ma történt........megkaptam a félévit..anyuék örültek neki, csak a töri és matek 2-nek nem :S remélem év végére sikerül feljavítanom!!! Meg ma mikor néztem a barátnőm oldalát láttam, hogy minden képet ami közös volt törölt....hát mondhatom ez elég szép, hogy ki se akar békülni ő van megsértődve és még a képinket is törli, de a polómat képtelen visszadni..hát majd írok neki hogy átmegyek a polómért holnap vagy a jövőhéten ugyanis szeretem ezt a polót és visszakarom kapni. Hát twitterre is kiírtam, az életéből kitörölhet, de a szívéből sose fog, ha így áll hozzá a dolgokhoz, hogy meg se akarja beszélni, hanem játsza a mártírt akkor hajrá nem fogok ilyen embernek könyörögni...eleget sajnálkoztam fölslegensen sok embernek. Ma nagyon jó volt, a bizit megkapva rögtön mentük kajolni a csajokkal...nagyon jól esett, hogy végre annak az embernek is felnyílt a szeme, aki látni nem akart olyan dolgokat, amellyel most szembesült...remélem továbbra is így lesz, hogy a barátságunk megmarad....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr421693908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása