Linkblog

HTML

Címkék

JuSt a LittLe GirL

Üdv idegen...örülök, hogy erre tévedtél..... Nos ez a blog egy olyasmi elektronikus napló ahol mindennapjaim érzelmeit, történéseit írom le! Remélem érdekesnek találod majd és esetleg még te is tanulsz belőle

Friss topikok

Egy remek hét kezdete...

Misumi 2010.01.18. 18:18

Ez a hét remekül indult!Végre eljutottam odáig, hogy végleg megbízom azokban az emberekben akikben tényleg megtaláltam a barátot.Ma végre azt hittem, hogy remek estém lesz, de megint megtalált az a személy akinek büszkeségének határa a csillagos ég...mindegy nem fogja elvenni a kedvemet, azért mert éppen neki rossz kedve van.Ti se csináljátok ezt, akármennyire szeretsz valakit és barátodnak hívod, ha valamiért megbánt, amiért nincs oka, vagy éppenséggel rossz kedve van és rajtad tölti ki ezért ne legyél rossz kedvű, próbáld meg inkább úgy tekinteni a dolgot, hogy mivel dühös és most csak téged talált meg, vagy pedig feleslegesen felkapta a vizet, ilyenkor inkább ültesd le és kérdezd meg, hogy pontosabban miért is van felháborodva.De visszatérve a barátokhoz, ne mindig a külső és az alapján dönts amit mások mondanak arról az emberről.Azt hittem, hogy ha a "barátnak" nevezhető osztálytárssal vagyok, akkor jó leszek az osztályban és beilleszkedek, mert azt teszem amit ők akarnak, sajnos én is beleestem ebbe a csapdába.De rájöttem, hogy az a fontosabb, hogy bennem ki bízik ki szeret és hogy én kibe bízok és kit szeretek. Ha véletlenül valami tanácsod lenne barátoddal kapcsolatban akkor a japangirl@freemail.hu címre megírhatod.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miro.blog.hu/api/trackback/id/tr461682673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása